Libros > Literatura > Marcas : signo, comunicación e consumo na era da simulación
Portada de Marcas : Signo, Comunicación e Consumo Na Era Da Simulación

Marcas : Signo, Comunicación e Consumo Na Era Da Simulación

Autor:Navaza Blanco, Xavier;
Categoría:Literatura
ISBN: 9788499149011
Edicións Xerais de Galicia, S.A. nos ofrece Marcas : Signo, Comunicación e Consumo Na Era Da Simulación en gallego, disponible en nuestra tienda desde el 10 de Septiembre del 2015. Disfruta del placer de la lectura con esta obra, y culturizate al mismo tiempo que te diviertes. Este libro cuenta con un total de 256 páginas , unas dimensiones de 20x13 cm (1ª ed.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Marcas : Signo, Comunicación e Consumo Na Era Da Simulación

Encuadernación: Rústica
Colección: Librox

Mitos, valores e iconas que noutrora posuían un xorne idealista, utópico ou revolucionario, forman parte, hoxe, dos mecanismos de penetración cultural dos mercados, que asolagan o planeta con ofertas máxicas capaces de resolver as carencias e soidades da xente na sociedade global. Tras as grandes marcas comerciais están os grupos financeiros que, cada vez con máis intensidade, están a colonizar os medios de comunicación de masas e ameazan con varrer do mapa as linguas minoritarias e as raíces da identidade de pobos da vella Europa como Galicia, Euskadi e Catalunya. Procuran un novo e manso cidadán considerado como un consumidor global e homoxéneo a escala planetaria.
0
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso