Libros > Ciencias Humanas > Del carrer a les urnes. El dret a decidir, en campanya: Comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2012
Portada de Del Carrer a Les Urnes. el Dret a Decidir, en Campanya: Comunicació Política I Comportament Electoral a Les Eleccions Catalanes del 2012

Del Carrer a Les Urnes. el Dret a Decidir, en Campanya: Comunicació Política I Comportament Electoral a Les Eleccions Catalanes del 2012

Autores:;
Categoría:Ciencias Humanas
ISBN: 9788499842608
Documenta Universitaria nos ofrece Del Carrer a Les Urnes. el Dret a Decidir, en Campanya: Comunicació Política I Comportament Electoral a Les Eleccions Catalanes del 2012 , disponible en nuestra tienda desde el 01 de Febrero del 2015. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 392 páginas (1ª ed.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Del Carrer a Les Urnes. el Dret a Decidir, en Campanya: Comunicació Política I Comportament Electoral a Les Eleccions Catalanes del 2012

Encuadernación: Rústica

El fracàs de la temptativa de negociació d’una millora del finançament per Catalunya entre la Generalitat i el Govern d'Espanya així com el recolzament multitudinari a la manifestació de la Diada de l’onze de setembre de 2012, van precipitar el final de la legislatura iniciada al 2010 i que havia suposat la tornada al Govern de Convergència i Unió (CiU). El gir cap al sobiranisme de la formació nacionalista va dificultar les relacions entre el Govern i el Partit Popular (PP) del qual rebia suport, un altre motiu que, afegit als dos anteriors, va portar al President, Artur Mas, a convocar eleccions anticipades. L'avançament electoral va ser l’origen d’una campanya que es va articular al voltant de les aspiracions nacionals de Catalunya, posant en un compromís aquells partits més ambigus amb la qüestió —va ser el cas, per exemple, del PSC— o aquells que haguessin preferit no haver-la de tenir en compte –com podria ser el cas de PP i C’s. L’eix econòmic, que havia estat el prioritari en la campanya de 2010, degut a la profunda crisi que domina les economies occidentals des de 2008, va quedar en un segon pla. En aquest estudi s'analitzen tots aquests aspectes i altres que tenen com a marc teòric i metodològic la comunicació política.
L'Estudi de la campanya electoral del 2012 al Parlament de Catalunya és fruit d’una línia interdisciplinària de recerca al voltant de les campanyes electorals iniciada pel grup de recerca UNICA del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, amb la col·laboració del Departament de Ciències Polítiques de la mateixa universitat, i la participació d’investigadors d’altres centres de recerca: Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, Universitat Ramon Llull, Universitat Oberta de Catalunya i Universidad de Deusto.
1
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso