Libros de Juan Manuel Vázquez Fernández
Libros > Ciencias Humanas > Psicología > Psicología evolutiva y de la educación > Psicología de la educación > Problemes de conducta i resolució de conflictes : pautes d"actuació
Portada de Problemes de Conducta I Resolució de Conflictes : Pautes D"actuació

Problemes de Conducta I Resolució de Conflictes : Pautes D"actuació

Autor:Juan Manuel Vázquez Fernández;
Categoría:Psicología de la educación
ISBN: 9788498391725
Ideaspropias Editorial nos ofrece Problemes de Conducta I Resolució de Conflictes : Pautes D"actuació en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Diciembre del 2007. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 216 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Otros clientes que compraron Problemes de conducta i resolució de conflictes : pautes d"actuació también compraron:

Argumento de Problemes de Conducta I Resolució de Conflictes : Pautes D"actuació

L'objectiu d'aquest manual és dotar a pares i docents de recursos i estratègies necessaris per afrontar problemes de conducta dels seus fills i/o alumnes.

Aquest material didàctic és una guia teoricopràctica, des d'una perspectiva sistèmica, sobre com afrontar i resoldre diferents conductes i conflictes. 01. Aproximació conceptual
1.1. Introducció
1.2. Principals conceptes
1.2.1. Comportament
1.2.2. Alterar
1.2.3. Alteració comportamental
1.3. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 1
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

2. Inadaptació social
2.1. Introducció
2.2. Concepte
2.2.1. Adolescents infractors: perfil, factors de risc i protecció
2.2.2. Intervenció socioeducativa oberta i institucionalitzada
2.2.3. L'educació social
2.2.4. Inserció laboral
2.3. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 2
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

3. Comportament antisocial
3.1. Introducció
3.2. Concepte
3.3. Diferències de gènere i edat en el comportament antisocial
3.4. Factors de risc
3.4.1. Factors individuals
3.4.2. Factors familiars
3.4.3. Factors escolars
3.4.4. Factors socioeconòmics i culturals
3.5. Comportament antisocial, trastorn de la personalitat antisocial i delinqüència
3.5.1. Comportament antisocial
3.5.2. Trastorn antisocial de la personalitat
3.5.3. Delinqüència juvenil
3.6. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 3
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

4. La comunicació humana
4.1. Introducció
4.2. Axiomes de la comunicació humana
4.3. L'escolta activa
4.4. L'empatia
4.5. Barreres de la comunicació
4.6. Suposicions errònies sobre el procés de la comunicació
4.7. Distorsions cognitives més usuals
4.8. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 4
SOLUCIONS

5. Intervenció des dels centres escolars en els problemes de conducta antisocial
5.1. Introducció
5.2. L'escola com a sistema. Subsistema classe: clima social i entorn físic
5.3. El professor: la gestió de l'aula. Relacions professors-família-alumnes
5.4. La disciplina a l'aules. Tècniques i estratègies de control.
5.4.1. Com conèixer al nostre grup?
5.4.2. Com hem d'actuar?
5.5. Importància del sistema familiar en la resolució de conflictes
5.5.1. Subsistemes o holons familiars
5.5.2. El paper de la família en l'educació
5.5.3. Fonaments generals per a una col•laboració entre els professors i els pares en les distintes etapes educatives
5.6. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 5
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

6. Com elaborar programes i estratègies de solució eficaç
6.1. Introducció
6.2. Aspectes a tenir en compte per a l'elaboració de programes
6.2.1. Avaluació de les necessitats
6.3. Estratègies de solució dels problemes a l'aula
6.4. L'elaboració de regles i normes de convivència. El seguiment del seu compliment
6.5. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 6
SOLUCIONS

7. Alteracions del comportament en l'infància y l'adolescència
7.1. Introducció
7.2. L'ansietat
7.2.1. El trastorn d'ansietat per separació
7.2.2. El trastorn per ansietat excessiva o hiperansietat
7.2.3. El trastorn d'angoixa o de pànic
7.2.4. El trastorn obsessiu-compulsiu
7.2.5. Les pors
7.2.6. La fòbia escolar, el rebuig a acudir a l'escola
7.2.7. La fòbia social o el trastorn per evitació en l'infància
7.3. L'hiperactivitat
7.4. El trastorn negativista desafiador (TDN)
7.5. Els trastorns depressius
7.6. L'autisme
7.7. L'agressivitat
7.8. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 7
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

8. Principals programes desenvolupats a Espanya i a Europa
8.1. Introducció
8.2. Programes desenvolupats a Espanya
8.3. Programes desenvolupats a Europa
8.4. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 8
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

9. La LOGSE. Una perspectivaconstructivista
9.1. Introducció
9.2. El procés d'ensenyament-aprenentatge des de la perspectiva constructivista
9.3. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 9
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

10. Responsabilitat civil i penal del professorat
10.1. Introducció
10.2. La modificació dels articles 1903 i 1904 del Codi civil i de l'article 22 del Codi penal
10.3. Resum de continguts
AUTOAVALUACIÓ 10
SOLUCIONS
PROPOSTES PRÀCTIQUES ALS CONTINGUTS

RESUM

EXAMEN

BIBLIOGRAFIA

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso