Libros > Economía > Publicidad > Llenguatge publicitari. Estratègies i creativitat publicitàries
Portada de Llenguatge Publicitari. Estratègies I Creativitat Publicitàries

Llenguatge Publicitari. Estratègies I Creativitat Publicitàries

Autor:Josep Rom;
Categoría:Publicidad
ISBN: 9788497886048
Editorial UOC, S.L. nos ofrece Llenguatge Publicitari. Estratègies I Creativitat Publicitàries en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Septiembre del 2007. Amplía tus conocimientos económicos con este libro de economía, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 220 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 2ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Llenguatge Publicitari. Estratègies I Creativitat Publicitàries

El llenguate publicitari, títol i pal de paller daquest llibre que presentem, és linstrument que utilitza lactivitat publicitària per a posar en contacte lanunciant amb el consumidor i, per tant, nés la seva eina principal. Els recursos verbals, visuals i daltra índole tenen en la publicitat una naturalesa intensament pragmàtica, per no dir estrictament un valor econòmic: en la publicitat, una imatge, una paraula, un símbol, una música, etc., valen diners. Per aquests motiu el coneixement de les eines i els instruments del llenguatge publicitari per part dels estudiants de publicitat i també dels professionals, és una obligació ètica.0
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso