Libros de Josep Sort i Jané
Libros > Ciencias Humanas > Sociología > La recerca en comunicació
Portada de La Recerca en Comunicació

La Recerca en Comunicació

Autor:Josep Sort i Jané;
Categoría:Sociología
ISBN: 9788497881579
Editorial UOC, S.L. nos ofrece La Recerca en Comunicació en catalán, disponible en nuestra tienda desde el 01 de Mayo del 2006. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 206 páginas , unas dimensiones de 24x17 cm (1ª ed., 1ª imp.).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de La Recerca en Comunicació

La paraula ciència té un prestigi extraordinari. Sovint parlem de Ciència en majúscula, de manera greu i solemne i amb gran respecte, però amb un profund desconeixement de les característiques del treball científic. Fer ciència no és fàcil, però tampoc no ens hem de deixar impressionar per les paraules críptiques ni les fórmules esotèriques que sovint van associades a una determinada concepció mística de la ciència. No podem confondre la dificultat terminològica (ni la rigidesa metodològica) amb la seriositat i el rigor. La ciència ens procura una forma de coneixement ben fonamentat, però de caràcter provisional i destinat a ser superat.

El llibre que teniu a les mans explica els passos que s’han de seguir en iniciar un treball de recerca, entenent la metodologia científica com un procés global. Al mateix temps es donen una sèrie de claus i orientacions pràctiques per a la realització d’un bon treball de recerca en el camp de la comunicació.

Per tot plegat, en el llibre també es contemplen les principals tradicions i escoles de coneixement en l’àmbit de la l’estudi de la comunicació mediàtica. Hem tractat alguns dels camps d’estudi més fructífers, com són, per exemple, la comunicació política, l’opinió pública o els estudis de recepció. Finalment, ens ha semblat interessant assenyalar les fites més importants en la història de la recerca comunicativa, fent esment a alguns estudis exemplars.0- Presentació.
-Capítol I. La recerca científica en ciències socials.
- Capítol II. La història de la recerca en comunicació.
- Capítol III. La recerca comunicativa.
- Capítol IV. La recerca científica aplicada a l'àmbit de la comunicació.
- Capítol V. Tècniques de recollida de dades.
- Annex.
- Bibliografia.
- Glossari.

Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso