Argumento de L"ensenyament de la Pronunciació del Català (ebook)
Josefina Carrera-Sabaté (coord.). Universitat de Barcelona. jcarrera@ub.edu Clàudia Pons Moll (coord.). Universitat de Barcelona. claudia.pons@ub.edu Jesús Bach Marquès (coord.). Universitat de Barcelona. jbach93@gmail.com Meghan Elizabeth Armstrong-Abrami. Universitat de Massachusetts-Amherst. armstrong@umass.edu Andreu Bosch i Rodoreda. Universitat de Barcelona. aboschro@ub.edu Carme Bové i Romeu. Consorci per a la Normalització Lingüística (Barcelona). cbove@cpnl.cat Maria Mercè Calafí Rius. CREDA Jordi Perelló. mcalafi@xtec.cat Anna Cutillas Romero. Universitat Oberta de Catalunya. anna.cutillas@uoc.edu Roser Güell Isern. Institut del Teatre de Barcelona. guellir@institutdelteatre.cat Marga Hervàs Ruperti. Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. marga.hervas@gmail.com Sílvia Llach Carles. Universitat de Girona. silvia.llach@udg.edu Eva Maria Ocaña Jiménez. CREDA Jordi Perelló. eocana@xtec.cat Pilar Prieto Vives. Universitat Pompeu Fabra. pilar.prieto@upf.edu Maria José Sánchez Merino. Servei d¿Immersió i Acolliment Lingüístics, Departament d¿Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. mariajose.sanchez@gencat.cat Montserrat Segarra Suana. CREDA Jordi Perelló. msegarrasuana@hotmail.com Rosa Vives Camps. CREDA Jordi Perelló. rvives5@xtec.cat0Aprendre els sons consonàntics del català per part de xinesos i àrabs. Dificultats i propostes, Mètode experimental, selecció de la mostra i característiques de les proves. Anàlisi i discussió dels resultats · Els sons del català, una eina digital per aprendre fonètica catalana · Descripció i ús del web. Impacte i difusió. Usuaris i aplicacions · Guies de pronunciació del català, una eina per a l¿autoaprenentatge de la pronúncia del català. Objectius i descripció de les Guies de pronunciació del català. Observacions finals · L¿entonació en l¿adquisició de segones llengües. Precedents. Experiment pilot. Discussió. Aplicant el nostre coneixement a classe · La descoberta dels sons del català a través dels objectes. Marc teòric. Les capses dels sons. Les capses dels sons: origen, objectiu i descripció. Exemples de presentació d¿alguns sons de la parla de Les capses dels sons. Ús de Les capses dels sons: procediment. Perfil d¿alumnes i contextos d¿ús de Les capses dels sons · L¿ensenyament del català oral a Catalunya i a l¿estranger, i l¿assessorament lingüístic. Panorama de l¿ensenyament del català a Catalunya i a l¿estranger: recursos, eines i experiències. Llengua oral i pronúncia des del Consorci per a la Normalització Lingüística. Aprendre llengua oral en aules multilingües. Llengua oral i pronúncia des dels departaments d¿assessorament lingüístic dels mitjans de comunicació. Dificultats i models de llengua oral.