Libros > Ciencias Humanas > Comunicació Pel Canvi Social: Reflexions i experiències per una comunicació participativa, emancipadora i transparent
Portada de Comunicació Pel Canvi Social: Reflexions I Experiències Per Una Comunicació Participativa, Emancipadora I Transparent

Comunicació Pel Canvi Social: Reflexions I Experiències Per Una Comunicació Participativa, Emancipadora I Transparent

Autores:Lluís Costa i Fernández; Mònica Puntí Brun;
Categoría:Ciencias Humanas
ISBN: 9788499842356
Documenta Universitaria nos ofrece Comunicació Pel Canvi Social: Reflexions I Experiències Per Una Comunicació Participativa, Emancipadora I Transparent , disponible en nuestra tienda desde el 01 de Mayo del 2014. Amplia tus conocimientos con este libro de ciencias humanas, perfectamente adaptado para todos los lectores por su cuidado contenido. Este libro cuenta con un total de 242 páginas (1ªed., 1ª imp).
Leer argumento »
Ver todas las novedades de libros »

Argumento de Comunicació Pel Canvi Social: Reflexions I Experiències Per Una Comunicació Participativa, Emancipadora I Transparent

Encuadernación: Rústica

Per tal d?accelerar el ritme del desenvolupament social és necessària la posada en pràctica de noves formes i mètodes de comunicació humana, les quals no es corresponen amb l?aplicació de la comunicació convencional i més oficial. La comunicació pel canvi social és part d'una evolució de la metodologia de la comunicació, que pot contribuir a accelerar el desenvolupament global i es defineix, com un procés de diàleg privat i públic, a través del qual les persones decideixen qui són, què volen i com haurien de treballar per obtenir allò que contribuís al millorament de la seva vida. Per canvi social entenem un canvi en la vida d?un grup social, d'acord als paràmetres establerts per aquest mateix grup. Aquesta aproximació busca especialment millorar les vides dels grups marginats (tant política com econòmicament), i està guiada pels principis de la tolerància, autodeterminació, equitat, justícia social i participació activa de tots.

Les aportacions científiques, a nivell teòric i també pràctic, que podran llegir en el present volum s?ocupen de perspectives ben diverses, com ara propostes de millora de la comunicació de l?administració local, reflexions sobre la responsabilitat social i política dels mitjans de comunicació, el paper d?Internet com a mitjà d?informació i les seves virtuts com a instrument de participació ciutadana, la innovació en les accions cíviques, la capacitat de transformació de les accions artístiques, experiències comunicatives a Amèrica Llatina ?i també, a l?Estat espanyol i a Europa?. L?anàlisi de la comunicació pel canvi social permet un trànsit molt transversal, i ofereix les eines per pensar la comunicació de manera diferent
0
Ultimacomic es una marca registrada por Ultimagame S.L - Ultimacomic.com y Ultimagame.com pertenecen a la empresa Ultimagame S.L - Datos Fiscales: B92641216 - Datos de Inscripción Registral: Inscrita en el Registro Mercantíl de Málaga, TOMO: 3815. LIBRO: 2726. FOLIO: 180. HOJA: MA-77524.
2003 - 2019, COPYRIGHT ULTIMAGAME S.L. - Leer esta página significa estar deacuerdo con la Política de privacidad y de uso